نظربان


سوالات متداول


1. چه تفاوتی میان حساب کاربری رایگان و حساب کاربری حرفه‌ای وجود دارد؟

حساب کاربری رایگان نظربان جوابگوی بسیاری از نیازمندی‌های کاربران ما هست. با حساب کاربری رایگان شما می‌توانید به تعداد نامحدود پرسشنامه ایجاد کرده و از تمامی انواع سوالات نظربان بهره ببرید. تفاوت اینجاست که با حساب کاربری رایگان شما می‌توانید فقط یک پرسشنامه فعال داشته باشید در حالی که در حساب کاربری حرفه‌ای چنین محدودیتی وجود ندارد. بعلاوه اینکه امکاناتی نظیر امتیاز دهی به سوالات و ثبت شرط روی پاسخ سوالات نیازمند حساب کاربری حرفه‌ایست. تمامی امکانات گزارش‌گیری از پاسخنامه‌ها بجز ایجاد لینک گزارش برای حساب کاربری رایگان قابل استفاده است. شما با حساب کاربری رایگان در استفاده از برخی تنظیمات روی پرسشنامه مانند احراز هویت نیز محدودیت دارید

2. من دانشجو هستم، آیا نظربان به من تخفیف می‌دهد؟

بله حتماً، تیم نظربان از دانشجویانی مانند شما تشکیل شده است و ما برای کمک به پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهش‌های شما تا 100 درصد تخفیف نیز قائل می‌شویم. کافیست یک ایمیل به support@nazarban.ir به ما بزنید.

3. من مدیر یک سازمان هستم، نظربان چه امکانات ویژه‌ای به من می‌هد؟

نظربان همواره این آمادگی را دارد تا امکاناتی مخصوص سازمان شما ایجاد نماید، لطفا برای بررسی بهتر شرایط همکاری با ما تماس بگیرید تا راهکاری مؤثر برای سازمان شما پیشنهاد دهیم.

4. آیا غیر از حق عضویت باید هزینه‌‌ی دیگری بپردازم؟

تنها در صورت استفاده از احراز هویت از طریق پیامک، استفاده از احراز هویت از طریق پیامک شامل ارسال پیامک تایید شماره موبایل مخاطب شما است که قاعدتاً هزینه آن جدای از هزینه اشتراک شما در نظربان خواهد بود و در حال حاضر سایر امکانات نظربان شامل هزینه‌ی دیگری نیستند.

5. مایل هستم اطلاعاتم نزد خودم ذخیره شود، آیا امکان پذیر است؟

بله، برای آگاهی دقیق از نیازمندی شما و ارائه راهکار با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما با بررسی شرایط راهکار مناسبی را به شما پیشنهاد خواهند داد.

6. اگر سوال یا مشکلی برایم پیش‌آمد چگونه بپرسم؟

پشتیبان‌های ما همه روزه از طریق سیستم چت تعبیه شده در سایت آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند. همچنین می‌توانید از طریق ایمیل support@nazarban.ir با ما در ارتباط باشید.