نظربان


حریم خصوصی


1. برای استفاده از سرویس، شما یک نام کاربری، آدرس پست الکترونیک و کلمه عبور ایجاد می‌کنید.
ما از آدرس پست الکترونیک که وارد کرده‌اید، استفاده می‌کنیم. یک ایمیل فعال‌سازی برای شما ارسال می‌شود تا آدرس پست الکترونیکی شما تایید شود و تایید کنیم که معتبر است.

2. ایمیل فعال‌سازی بدین منظور استفاده می شود تا مطمئن شویم فرد دیگری آدرس پست الکترونیکی شما را وارد نکرده است.

3. اطلاعاتی شامل و نه محدود به نام و نام خانوادگی، آدرس را در روند ارتقا حساب کاربری و پرداخت، از شما می‌گیریم. در صورتی‌که در روند پرداخت مشکلی پیش بیاید، از طریق این اطلاعات با شما تماس خواهیم گرفت تا شما را راهنمایی و کمک کنیم. 

4. اطلاعاتی که پاسخ‌دهندگان به پرسشنامه و نظرسنجی شما می‌دهند، در مالکیت شماست و ما آن را در اختیار هیچ طرف سومی قرار نخواهیم داد.


5. در مواردی که اطلاعاتی را با ما برای ارائه خدمات پشتیبانی بهتر به اشتراک می‌گذارید، اطلاعات بین ما و شما نگه‌داری می‌شود و محفوظ می ماند. 


6. در صورتی که نیاز باشد به منظور ارائه خدمات پشتیبانی، اطلاعات شما را مشاهده کنیم، از شما اجازه گرفته می‌شود و با تایید شما، اقدام خواهیم کرد.

7. ما از سرویس هایی برای ارزیابی میزان مراجعه کاربران به صفحات مختلف وب‌سایت نظربان، استفاده می‌کنیم. این اطلاعات فقط به صورت آماری نگه‌داری می‌شوند. 

8. در صورتیکه حکم مراجع قانونی و قضایی برای دسترسی به اطلاعات، ما را ملزم کند، ما از قانون پیروی خواهیم کرد.


9. در صورتیکه اطلاعات خود را حذف کنید، بلافاصله از سرویس نیز حذف می‌شوند و هیچ راهی برای بازگرداندن آن‌ها وجود ندارد و نخواهد داشت.


10. ما اطلاعاتی شامل IP، نوع مرورگر شما، سیستم عامل، زمان ورود و خروج و رزولوشن صفحات را که توسط شما ایجاد شده است، جمع‌آوری می‌کنیم. این اطلاعات در جهت بهبود عملکرد سرویس مورد استفاده قرار می گیرند.


11. اطلاعاتی شامل آدرس IP، سیستم عامل، زمان ورود و خروج، رزولوشن صفحات و نوع مرورگر را که توسط پاسخ‌دهندگان شما ایجاد شده است، را جمع‌آوری می‌کنیم و در اختیارتان قرار می‌دهیم تا در بخش گزارش هر نظرسنجی، بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. 


12. ممکن است تغییراتی در این خط‌مشی حریم خصوصی نظربان اعمال شود. در این صورت آن‌را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.


سوالات خود در خصوص خط‌مشی حریم خصوصی را می توانید با support@nazarban.ir در میان بگذارید یا از طریق پیام رسان اقدام مطرح نمایید.